Skip to main content

Posts

Showing posts from November, 2014

KVL Sedih....

Assalamualaikum,
Tak tahu macam mana nak mulakan kat blog ni. Dalam otak ni bercelaru memikirkan asrama tahun depan. Apa yang terbaik aku pun tahu. Aku harap sangat agar aku dapat duduk luar tapi nampaknya macam susah je nak duduk luar dengan harga yang agak mahal. Takut tak mampu nak duduk luar.
So, ya... Baru- baru ni aku baru je kehilangan sorang lagi kawan kat KVL. Nama dia Syed Mohammad... Aku tengok dia sangat periang. Dia accident teruk. Aku tak sanggup nak tengok gambar arwah sbb terlampau teruk... Sebelum arwah meninggal dunia, dia masih hidup lebih kurang 1 hari sebelum pergi buat selamanya...
Ini kematian yang ke-3 untuk KVL tahun 2014... Sorang demi sorang pergi meninggalkan KVL... Aku tahu nak cakap macam mana. Sebab sampai sekarang aku masih terbayangkan arwah tengah tweet... Timeline aku selalu penuh sbb arwah rajin tweet... hmmm...
Arwah Syed beruntung sbb jenazah dia di solatkan di Dewan GMC iaitu dewan sekolah... Untung arwah sebab semua kekawan dia ada untuk solatk…

Yoying Chirping !